Wikia

Er is een kringloop in sjablonen geconstateerd: Sjabloon:Infobox Quest/Quest

SpoilerEdit

BeloningEdit

Een keuze uit 1 van deze items:

MethodeEdit

VoorbereidingEdit

Hoewel je deze quest op level 100 kan doen, wordt level 120 of hoger aangeraden. Je kunt deze quest alleen met een groep van 4 spelers doen. Zorg ervoor dat je verschillende might rings en elven amulets hebt. Als je de voorste persoon bent, moet je stone skin amulets gebruiken zodat de demon niet te hard op je slaat.

Als je een magiër bent, doe je er goed aan een magma set aan te doen. Dit reduceert veel schade van de demonen. Je moet ook veel great mana potions meebrengen die je drinkt terwijl je de demon doodt met sudden death runes. Vier magiërs of 1 knight en 3 magiërs is een goed team.

Als ridder zijnde moet je great health potions of zelfs ultimate health potions gebruiken (als je level 130+ bent. Als je de voorste knight bent, kun je ice rapiers gebruiken. De andere knights gooien assassin stars.

Als paladin kun je het beste strong mana potions gebruiken, maar ook strong health potions en great spirit potions meenemen, terwijl je assassin stars naar de demon gooit.

De wegEdit

Diep in de grotten van Edron vind je de toegang tot de quest. Je zult 4 gekke plekken op de grond zien, en een hendel. Het team neemt plaats op de plekken. De voorste persoon staat bij de hendel. Zodra de hendel wordt overgehaald, wordt je geteleporteerd naar een kamer met 6 demonen. Dood de twee aan de rechterkant. Zodra deze dood zijn, kun je doorlopen naar de prijzenkamer.

Around Wikia's network

Random Wiki