Wikia

Er is een kringloop in sjablonen geconstateerd: Sjabloon:Infobox Quest/Quest

SpoilerEdit

BeloningEdit

MethodeEdit

Je kunt deze quest waarschijnlijk niet alleen doen, je hebt een tweede speler nodig!
  • Ga naar de vuurtoren] ten westen van [[Thais]. Ga naar beneden zoek naar de hendel. Deze hendel laat een ladder verschijnen, als deze er nog niet is.
  • Ga naar beneden. Je kunt nu naar het noorden, oosten en zuiden. Als er in het oosten een teleport is, kun je het volgende stukje overslaan.
  • 1 iemand moet in het noorden staan, zodat in het zuiden een trap verschijnt. De andere persoon gaat deze trap af en haalt een hendel over waardoor er in het oosten een teleport verschijnt.
  • Zodra je in de teleport springt, word je aangevallen door 2 Cyclopses. Je kunt ze doden of naar het noorden rennen voor je beloning in een kist.

Opmerkingen:

  • Deze plek wordt soms door spelers gebruikt om te trainen.
  • Je kunt hier opgesloten worden. Wanneer dit gebeurt, moet je vrienden vragen om je te helpen.

Around Wikia's network

Random Wiki