Wikia

Er is een kringloop in sjablonen geconstateerd: Sjabloon:Infobox Quest/Quest

SpoilerEdit

BeloningEdit

  • Small Axe (nl: kleine bijl), kun je ruilen voor een pick (nl: pickhouweel)

Deze quest bestaat uit twee delen. Eerst moet je een Small Axe zien te verkrijgen. Deze kun je dan ruilen met Al Dee voor een Pick.
Er zijn verschillende manieren om een Small Axe te verkrijgen:

  1. Skeleton grot (premium)
  2. Goblins (premium)
  3. Katana Quest grot
  4. Orc grot
  5. De grote premium cave

MethodeEdit

1. Skeleton grotEdit

In het zuid-westen van het premium gedeelte, hier, zit een hoopje stenen dat je kan openen met je schep. Enkele Cave Rats en Skeletons zitten in deze grot. Op het laagste punt van de grot bevinden zich 2 doodskisten. In de rechter zit een small axe. Er is maar een weg, verdwalen zul je hier niet.

2. GoblinsEdit

Goblins geven soms een small axe als loot. Blijf ze doden totdat je er een krijgt.

3. Katana Quest GrotEdit

Volg de instructies van de Katana Quest tot aan de gifwolken. Vlak voor de gifwolken kun je je touw gebruiken om omhoog te gaan.

Warning Icon Red.png

Hier zitten tot wel 5 rotworms, klaar om jou te doden!

Je kunt het beste rennen, naar het noorden. In het dode lichaam dat daar ligt zit een Small Axe na een vloer reset.

Warning Icon Red.png

Je kunt rotworms niet wegduwen! Zodra je omsingeld bent door ze, ga je waarschijnlijk dood. Je kunt proberen er eentje te doden en weg te rennen. Je kunt ook proberen in defensie modus te gaan en vervolgens Tibia afsluiten. Hierna is het hopen dat je op tijd uit het spel gekickt wordt en het overleeft.

4. Orc GrotEdit

In de grote grot, op de tweede verdieping ondergronds bij de orcs, is een kist met een Small Axe en een paar pijlen erin, na elke vloer reset.

5. De grote premium grotEdit

In de grote grot aan de premium kant zijn veel plaatsen waar Small Axes zijn.

En daarna?Edit

Zodra je je Small Axe hebt, loop je naar Al Dee (hier). Begroet hem met "hi", en zeg vervolgens "pick".

GesprekkenEdit

speler: hi
Al Dee: Hello, hello, speler! Please come in, look, and buy!

speler: pick
Al Dee: Picks are hard to come by. I trade them only for high quality small axes. Do you want to trade?

speler: yes
Al Dee: Splendid! Here take your pickaxe.

speler: bye
Al Dee: Bye, bye.

Around Wikia's network

Random Wiki