Wikia

Er is een kringloop in sjablonen geconstateerd: Sjabloon:Infobox Quest/Quest

SpoilerEdit

BeloningEdit

Benodigde dingenEdit

MethodeEdit

  • Ga naar de Ancient Temple in Thais, en 2 keer omlaag. Loop nu naar het noorden en ga weer tweemaal omlaag.
  • Loop naar het zuiden, dan naar het oosten, zuiden, oosten, totdat je bij een ladder komt. Ga hier omlaag en loop door de Poison Fields naar de andere ladder.
    Route Mintwallin 1
  • Ga omlaag en loop naar het oosten. Vervolgens naar het noorden en dan weer naar het oosten totdat je bij Poison Spiders komt. Ga nu naar het juiste gat.
    Route Mintwallin 2
  • Ga voorbij de Cyclopses en loop helemaal naar het noorden.
    Mintwallin Cyclops Quest 1
  • Ga naar beneden en dood de vele Minotaurs. Ga dan naar het zuiden en omhoog.
    Mintwallin Cyclops Quest 2
  • Je komt binnen in de noord-westelijke hoek. Volg de gang totdat je een hendel vindt. Zodra je de hendel overhaalt, verplaatst de muur zich en zit je opgesloten met de Cyclopses. Je beloning zit in een gat in de noord-westelijke hoek (blauwe cirkel). Je verlaat de kamer door in het noorden naar beneden te gaan.
    Mintwallin Cyclops Quest 3

Around Wikia's network

Random Wiki