Wikia

Er is een kringloop in sjablonen geconstateerd: Sjabloon:Infobox Quest/Quest

SpoilerEdit

BeloningEdit

Benodigde UitrustingEdit

MethodeEdit

Ga naar de premium trollen grot van Rookgaard (hier), een keer naar beneden, vervolgens een beetje naar het noorden,ga naar beneden langs rotstrap, weer naar beneden, klim dan met een touw omhoog langs het touwgat:
Goblin Temple Quest 1.jpg Goblin Temple Quest 2.jpg Goblin Temple Quest 3.jpg

Vervolgens, ga noordelijk tot je een gat naar beneden ziet, ga hier naar beneden en daarna meteen weer naar beneden:
Goblin Temple Quest 4.jpg Goblin Temple Quest 5.jpg

Als je daar eenmaal bent, moet je recht naar het zuiden gaan. Je zult trollen en orcs tegenkomen voor de brug, bij de brug aangekomen moet je er snel over heen rennen. De goblins zullen stenen naar je gooien, daarom moet je er snel over heen. Aan de andere kant van de brug zul een trap zien die naar beneden gaat. Beneden zijn goblins (ze kunnen je nu gewoon aanvallen en stenen gooien), maak ze dood of ren er gewoon langs. Ga naar het zuiden, dan westen, daar zal een rotstrap omhoog zijn. Als je hier naar beneden gaat zul je 3 goblins tegenkomen, ook zullen er in het noorden 3 andere goblins vastzitten die je alleen kunt doden door van een afstand te vechten.

In het noorden van deze kamer zul je een trap naar een hogere verdieping zien, boven zijn er 3 Goblins, 1 Minotuar, 1 Orc Spearman en 1 Wasp. Je moet ze allemaal doden (of heel goed kunnen rennen en je tussen monsters kunnen doormanouvreren) en "Use" the kisten voor je beloning.

  • Voor de Winter update 2007, kon de pan geruild worden voor een antigif rune met Billy, nu geeft hij je alleen maar een levensdrankje.

Around Wikia's network

Random Wiki