Wikia

Soort: The Undead»Undead Humanoids

Aanvallen: Melee (0-70), Life Drain (15-27), Self-Healing.
Geschatte maximale schade: 100
Gedrag: Ghouls rennen niet weg als hun hp laag wordt, kunnen niet verplaatst worden door spelers en kunnen zelf objecten bewegen.
Strategie: Knights hebben redelijke skills nodig om deze monsters aan te kunnen. Hou healing bij de hand en zorg ervoor dat er niet meer dan 2 je op een bepaald punt aanvallen. Onthoud ook dat alleen een Garlic Necklace je beschermt tegen hun Life Drain aanval.

Paladins kunnen ghouls al aan vanaf een laag level, zorg er alleen voor dat je ruimte hebt om te redden en niet omsingeld wordt.

Mages: Omdat hun experience/ loot heel goed is is dit een goed monster voor mages. Gebruik gewoon een wand of een rod die inspeelt om hun sterktes en zwaktes. Premium account spelers kunnen het beste Flame Strike gebruiken.
Locatie: Ancient Temple, op weg naar Mintwallin, Old Mintwallin Quest, onder de noordelijke swamps van Thais, Magician Tower, Mount Sternum Undead Cave, Ghostlands, Hellgate, Maze of Lost Souls, onder het Point of No Return in Outlaw Camp, Plains of Havoc in Necromant House, Drefia en Drefia's ondergrondse grotten, Edron ghoul hill, Venore, Venore Swamp Troll cave, Ghostship tussen Venore en Darashia, Triangle Tower, Dark Cathedral, Ankrahmun tombs, Isle of the Kings, Treasure Island, Nargor, Helheim . ook te vinden achter een muur in zowel Rookgaard als de Paradox Tower, hoewel ze niet bereikt kunnen worden.
Opmerkingen: Deze soort van de Undead wordt meestal in groepen aangetroffen en is erg gevaarlijk voor de nieuwere speler. Hun melee kan in combinatie met hun life drain veel damage in één keer doen dus zorg ervoor ze alleen aan te vallen als je goede equipment hebt, of als je ze met distance aanvalt. Ghouls worden door spelers in pvp werelden vaak gesummoned omdat ze doordat ze zichzelf healen heel geschikt zijn om op te trainen. Ze zijn niet erg snel dus mages en paladins kunnen ze makkelijk voorblijven terwijl ze schieten. Zijn een goede bron van inkomsten omdat ze veel gp droppen en ook andere items die verkocht kunnen worden bij NPCs.
Creature Illusion is niet mogelijk.
Loot: 0-30 gp, 0-6 Worms, Torch, Brass Helmet, Viking Helmet, Knife, 0-2 Skulls (redelijk zeldzaam), Scale Armor (redelijk zeldzaam), Brown Piece of Cloth (zeldzaam), Life Ring (heel erg zeldzaam).
Ghoul
Ghoul.gif
100
HP
85
exp
450
summon
450
convince
Immuun voor
Sudden Death Rune.gif
Death Damage
Life Drain
Paralysis
Invisibility
Sterk tegen
Poison Bomb Rune.gif
Earth Damage
Heavy Magic Missile Rune.gif
Energy Damage
Icicle Rune.gif
Ice Damage
Zwak tegen
Divine Caldera.gif
Holy Damage (+25%)

Ferumbras.gif De Monsters
van
Tibia
Amfibieën
Kikkers.gifKikkers QuaraQuara.gif
Demonen
Andere Demonen.gifAndere Demonen DemonenmeestersDemonenmeesters.gif
Elementairen
Cryo.gifCryo PyroPyro.gif
Geo.gifGeo BioBio.gif
Hydro.gifHydro ElectroElectro.gif
Element Meesters.gifElement Meesters
Geleedpotigen
Spinachtigen.gifSpinachtigen KreeftachtigenKreeftachtigen.gif
Hybriden
Dworcs.gifDworcs MinotaurussenMinotaurussen.gif
Chakoyas.gifChakoyas
Mensachtigen
Dwergen.gifDwergen GoblinsGoblins.gif
Elfen.gifElfen OrkenOrken.gif
Reuzen.gifReuzen TrollenTrollen.gif
Mensen
Amazonen.gifAmazonen PiratenPiraten.gif
Barbaren.gifBarbaren TovenaarsTovenaars.gif
Dodenbezweerders.gifDodenbezweerders VogelvrijenVogelvrijen.gif
Monniken.gifMonniken Voodoo CultistenVoodoo Cultisten.gif
Magische Wezens
Beholders.gifBeholders DjinnsDjinns.gif
Gedaanteverwisselaars.gifGedaanteverwisselaars
Misc
Arena Bazen.gifArena Bazen BazenBazen.gif
Ringwormen.gifRingwormen VallenVallen.gif
Verjaardags Monsters.gifVerjaardags Monsters VogelsVogels.gif
Reptielen
Draken.gifDraken MiscMisc (Reptielen).gif
Salamanders.gifSalamanders SerpentenSerpenten.gif
Ondoden
Farao's.gifFarao's GeestenGeesten.gif
Ondode Mensachtigen.gifOndode Mensachtigen SkelettenSkeletten.gif

Around Wikia's network

Random Wiki