Wikia

Er is een kringloop in sjablonen geconstateerd: Sjabloon:Infobox Quest/Quest

SpoilerEdit

BeloningEdit

Benodigde spullenEdit

MethodeEdit

Je kan deze quest niet alleen doen, het moet met minimaal 2 personen!

GrondverdiepingEdit

  • Eenmaal aangekomen in Draconia ga je naar het oosten van het eiland. Ga hier naar beneden en loop naar het noorden. Hier kun je weer omhoog. Er zitten Scorpions en Skeletons.
  • Loop naar westen om de eerste sleutel te halen, Key 3001.
  • Ga nu naar het zuid-oosten van de piramide en open de rechterdeur. Loop naar het noorden en over het tapijt. Pas hier op, je kan door het tapijt vallen. Eronder zitten Scorpions. Aan de andere kant van het tapijt staan een aantal doodskisten, de sleutel zit in de laatste kist.
  • Ga nu terug naar waar je de eerste sleutel vond. Ga dan naar het zuiden en open de deur met Key 3002. Haal de hendel over en loop naar het noorden, er is steen verdwenen. Haal de hendel over, loop terug en pak Key 3003.
  • Ga nu weer naar het zuid-oosten van de piramide en open de linkerdeur. Loop door naar de trap en ga omhoog.
    Draconia Quest 1

Eerste verdiepingEdit

  • Ga naar het zuiden en dan naar het oosten. JE ziet nu allerlei Energy Fields. Aan het einde van die kamer ligt Key 3004 onder een energy field. Gebruik een Destroy Field Rune op het 2e hokje van links, in de meest noordelijke rij.
  • Ten zuiden van de energy fields is nog een kamer. Open de deur met je nieuwe sleutel en ga naar het westen. Onder een van de standbeelden vind je Key 3005.
  • Ga nu terug naar het begin en loop naar links. Open de deur en ga naar het noorden. Rechts van je is een klein kamertje met Energy Fields, Fire Fields en Poison Fields. Je moet een Destroy Field Rune gebruiken helemaal rechtsonder. Hier vind je Key 3006.
  • Ga nu naar het zuid-oosten van deze verdieping en ga met de ladder omhoog.
    Draconia Quest 2

Tweede verdiepingEdit

  • Hier zitten 2 Demon Skeletons en 8 Ghouls. Loop naar het noorden, en dan naar het zuiden.
  • 1 persoon moet in de hoek rechtsonder gaan staan, zodat in de linkeroderhoek een muur weggaat. De tweede persoon gaat in de linkeronderhoek staan. De eerste persoon gaat nu naar de rechterbovenhoek, waar een muur verdwijnt zolang er iemand in de linkeronderhoek staat. Ga in de teleporter en pak Key 3007. Ga nu terug om je partner te bevrijden.
  • Ga vervolgens de trap op.
    Draconia Quest 3

Vierde verdiepingEdit

  • Hier zitten ongeveer 7 Mummies en 4 Demon Skeletons.
  • Volg het pad totdat je bij een deur komt. Gebruik Key 3007 om deze te openen.
  • Loop nu door en ga de trap op.
    Draconia Quest 4

Vijfde verdiepingEdit

  • Hier zitten 8 Mummies en 2 Slimes.
  • Volg de weg en ga de trap op.
    Draconia Quest 5

Zesde verdiepingEdit

Zevende verdiepingEdit

  • Maak de deur open met Key 3008.
  • Zet de hendels in de volgende volgorde: links rechts links rechts.
    Draconia Quest 7.
  • Ga door de teleport en je komt in Ab'Dendriel uit.

Around Wikia's network

Random Wiki