Wikia

Depot
Object Klasse: Utilities
Attributen:29 mogelijke slots in de locker, Nog 30 in de depot chest zelf.
Locatie: Onbekend
Opmerkingen: Depots zijn een hulpmiddel in het spel die ervoor zorgen dat je je spullen ergens veilig kunt bewaren op het moment dat je ze niet gebruikt. Dit is handig omdat je anders snel zonder capacity zou zitten, en eventueel belangrijke dingen zou verliezen als je doodgaat.

Er zijn depots te vinden in alle steden behalve Rookgaard.Fibula, Senja en Cormaya hebben geen depots omdat zij deel uitmaken van Thais, Carlin en Edron. Depots zijn heel makkelijk te gebruiken. Je loopt gewoon een depot binnen en opent een van de beschikbare lockers.

Elke stad is uniek: De dingen die je in het depot van de ene stad legt kun je er ook alleen in die stad uithalen. Je kunt dus niet iets in Carlin opslaan om het er vervolgens in Thais uit te willen halen.

Venore is de enige stad die twee verschillende depots heeft. Je kunt echter wel in allebei dezelfde items terugvinden.

Je kunt items en brieven sturen naar de depots van jezelf en andere spelers. Meer informatie hierover vind je in het artikel over het verzenden van parcels.

Elk depot in elke stad heeft een maximaal aantal items dat erin opgeslagen kan worden. Hoeveel items dit zijn ligt aan de status van je account. Free account spelers hebben een maximum van 1000 items, terwijl Premium account spelers overal 2000 items kunnen achterlaten.Mocht het voorkomen dat je ene depot vol is kun je natuurlijk altijd nog items naar een andere stad sturen. Het is wel mogelijk om parcels te ontvangen op het moment dat je depot vol is, maar je moet dan items verplaatsen om ze te kunnen openen.
Op het moment dat je depot vol is zal in groen het volgende bericht verschijnen:
Your depot is full. Remove surplus items before storing new ones.

Zodra je de 29 plaatsen buiten de depot chest vol hebt kun je niks meer toevoegen totdat je de items in andere containers plaatst of verwijdert. Je kunt op dit moment nog wel parcels en letters ontvangen, maar die zie je niet tot op het moment dat je plaatsen vrijmaakt.

Het aantal depot boxes in elke stad:

Around Wikia's network

Random Wiki