Wikia

Er is een kringloop in sjablonen geconstateerd: Sjabloon:Infobox Quest/Quest

SpoilerEdit

BeloningEdit

Benodigde spullenEdit

MethodeEdit

  • Ga naar binnen en dood de Fire Elementals. Als de deur gesloten is, heb je Key 6010 nodig om deze te openen. Achter de deur staat een muur. Deze gaat weg door 2 mensen op bepaalde vakjes te zitten in de roze cirkel. Deze spelers kunnen niet mee de quest doen!
    Demon Helmet Quest 1.png
  • Loop door over al het vuur, totdat je bij een ladder komt. Hier beneden zitten vele Fire Elementals. Dood ze en loop naar de andere kant van de kamer. Ga nu weer de ladder op en blijf de weg volgen totdat je bij een teleport komt.
  • Zodra je de teleport ingaat, kom je 1 Demon tegen. Het lijkt erop alsof je in een kamer met 5 Demons valt, maar je valt 2 verdiepingen omlaag. Hier zitten 2 demons.
    Demon Helmet Quest 2.png
  • Dood alle Demons en loop door naar het oosten. Hier kom je nog 2 demons tegen. Zodra je de teleport ziet moet je oppassen. Deze teleport stuurt je naar een kamer met 4 Demons en 8 Banshees.
  • Zodra je in deze kamer bent, moet je eerst naar rechts rennen (groene cirkel). Hier zit een hendel, die een teleport laat verschijnen waardoor je weer weg kan (blauwe stip). De beloning zit in kisten in het westen (roze cirkel).
    Demon Helmet Quest 3.png
  • Wanneer je je beloning hebt, ga je weer in de teleport. Maar pas op voor Demons die misschien weer gespawned zijn!

Around Wikia's network

Random Wiki