Wikia

Er is een kringloop in sjablonen geconstateerd: Sjabloon:Infobox Quest/Quest

SpoilerEdit

BeloningEdit

  • De Feather Hat addon.
  • De Backpack addon.

OutfitEdit

Iedereen begint met dit outfit, je hoeft hiervoor geen speciale dingen te doen.

Feather HatEdit

Benodigde spullenEdit

MethodeEdit

Chicken feathers krijg je van Chicken (nl: kippen), en honeycombs kun je krijgen van Bear (nl: beren) of Wasp (nl: bijen). Een legion helmet kun je krijgen door rotworms te doden of in de Present Quest.

  • Zowel mannelijke als vrouwelijke characters moeten Amber bezoeken in de Rookgaard Academy. Ze loopt ondergronds rond.
  • Ze kan de hoed voor je maken, maar ze heeft wel een aantal materialen nodig.
  • Wanneer je al deze voorwerpen hebt, ga je naar Amber en vraag je haar om een "hat".

GesprekkenEdit

Speler: hi
Amber: Oh hello, nice to see you Speler.

Speler: hat
Amber: Pretty, isn't it? I made it myself, but I could teach you how to do that if you like. What do you say?

Speler: yes
Amber: Okay, here we go, listen closely! I need a few things... a basic hat of course, maybe a legion helmet would do. Then about 100 chicken feathers... and 50 honeycombs as glue.That's it, come back to me once you gathered it!!

Speler: bye
Amber: See you later.

Speler: hi

Speler: hat
Amber: Oh, you're back already? Did you bring a legion helmet, 100 chicken feathers and 50 honeycombs?

Speler: yes
Amber: Great job! That must have taken a lot of work. Okay, you put it like this... then glue like this... here!

Speler: bye
Amber: See you later.

BackpackEdit

Benodigde spullenEdit

MethodeEdit

  • Ga naar Norma van de premium winkel ten noorden van de Academy.
  • Vraag haar naar "addon". Ze zegt dat ze er geen verkoopt. Maar als je haar het leer brengt dat ze nodig heeft, kan ze er 1 voor je maken.
  • Geef haar het leer en wacht twee uur. Na deze twee uur ga je terug naar Norma en krijg je je backpack.

GesprekkenEdit

Speler: hi
Norma: Hello, hello, Speler! Please come in, look, and buy!

Speler: addon
Norma: Ah, you noticed my new accessory? Sorry, this one is not for sale. It's handmade from rare minotaur leather.

Speler: minotaur leather
Norma: Well, if you really like this backpack, I could make one for you, but minotaur leather is hard to come by these days. Are you willing to put some work into this?

Speler: yes
Norma: Alright then, if you bring me 100 pieces of fine minotaur leather I will see what I can do for you. You probably have to kill really many minotaurs though... so good luck!

Speler: hi

Speler: backpack
Norma: Ah, right, almost forgot about the backpack! Have you brought me 100 pieces of minotaur leather as requested?

Speler: yes
Norma: Great! Alright, I need a while to finish this backpack for you. Come ask me later, okay?

Speler: bye
Norma: Bye, bye.

- 2 uur later -

Speler: hi

Speler: addon
Norma: Just in time! Your backpack is finished. Here you go, I hope you like it.

Speler: bye
Norma: Bye, bye.

Around Wikia's network

Random Wiki