Wikia

Er is een kringloop in sjablonen geconstateerd: Sjabloon:Infobox Quest/Quest

SpoilerEdit

BeloningEdit

Benodigde spullenEdit

MethodeEdit

Ga naar de Ghostlands, naar deze grot.

  • Ga 2 verdiepingen omlaag en loop naar het zuiden. Ga hier nogmaals naar beneden. In het oosten vind je 2 Magic Walls.
  • Loop verder door naar het oosten en ga omlaag. Verder naar het oosten kun je weer omlaag. Hier wacht een Giant Spider op je. Dood deze en haal de hendel over.
  • Ren nu terug naar de magic walls en ga naar het zuid-westen. Hier zitten veel Scorpions.
  • Volg de grot totdat je naar beneden kan. Doe dit, en ga het gebouw in.
  • Loop door naar het noorden. Hier vind je een lichaam. Open dit lichaam en je krijgt een Backpack. Ga terug naar de magic walls en stap in de teleporter. Ga nu naar Isle of the Kings.
Om op Isle of the Kings te komen, heb je een Family Brooch nodig. Zie The White Raven Monastery Quest.

Eenmaal op het eiland aangekomen praat je met de monk Costello. Vertel hem dat je het "diary" hebt gevonden. Hij zal het bekijken en je een Blessed Ankh als beloning geven.

GesprekkenEdit

Speler: hi
Costello: Welcome! Feel free to tell me what has brought you here.
Speler: diary
Costello: Do you want me to inspect a diary?
Speler: yes
Costello: By the gods! This is brother Fugio's handwriting and what I read is horrible indeed! You have done our order a great favour by giving this diary to me! Take this blessed Ankh. May it protect you in even your darkest hours.

Around Wikia's network

Random Wiki