Wikia

Er is een kringloop in sjablonen geconstateerd: Sjabloon:Infobox Quest/Quest

SpoilerEdit

BeloningEdit

Benodigde dingenEdit

MethodeEdit

  • Er moeten een aantal stenen aan de kant voordat je bij de quest kamer komen kan. Loop naar de blauwe cirkel en ga naar beneden. Ga vervolgens naar het westen, dan naar het zuiden. Ga de trap op, en loop naar het zuiden en naar het oosten. Hier zitten enkele Fire Elementals. Wanneer je de trap opgaat, kom je een Dragon Lord tegen. Helemaal in het westen van deze kamer, het bovenste hokje, moet je een Destroy Field gebruiken. Verplaats de orc en haal de hendel over. Ga nu terug.
    Behemoth Quest 5.png
  • Levitate omlaag bij de roze cirkel. Ga hierna de trap af en ga naar het noorden. Pas op voor de Behemoths. In het noorden is een trap, met een level 80 deur. Wanneer je weer de trap op gaat, zitten er 4 Behemoths, 2 Cyclops Smiths en 2 Dragons.
    Een sorcerer kan Rage of the Skies gebruiken om alles te doden, een druid kan Eternal Winter gebruiken. Een knight kan het doen met Exori, maar let wel op dat 4 Behemoths veel schade kunnen doen.
    De kisten met de beloning staan in het noorden van de kamer.

Around Wikia's network

Random Wiki