Wikia

AnkrahmunEdit

LocatieEdit

De stad Ankrahmun ligt op het zuidelijke deel van het eiland Darama. Het wordt gescheiden van Darashia door een grote woestijn en een bergketen in het noorden. In westelijke richting ligt een bergketen met toegang tot de jungle van Port Hope. Ankrahmun wordt aan drie kanten door woestijn omringd, de kust vormt de grens aan de zuidelijke kant van de stad.

OmgevingEdit

Het omliggende land heeft weinig leven op de oppervlakte, maar veel schepsels zoals larva's en scarabs hebben hun nesten onder de grond. Draken hebben zich gevestigd in de bergen ten westen van de stad. Het gerucht gaat ook dat de djinns schitterende torens hebben gebouwd, verborgen in de bergen. Archeologische opgravingen hebben toegang tot verschillende tombes rond Ankrahmun opgeleverd. Je kan een groot aantal afschrikwekkende schepsels vinden in deze gigantische tombes.

De StadEdit

De stad bestaat voornamelijk uit piramides. Vroeger dienden die als huis voor de doden, maar nu worden ze gebruikt als huis voor de levenden en als winkels. De inwoners volgen het leiderschap van de farao en ze eren zowel de doden als de ondoden. De stad heeft een schip in de zuidelijke haven, veel winkels en een depot.

Geografische locatieEdit

Volgens de dynamische kaart van TibiaNews ligt de stad Ankrahmun hier.

NPCsEdit

I just ought to tell you which you have written an exceptional and distinctive post that I really enjoyed reading. Im fascinated by how nicely you laid out your material and presented your views. Thank you. babgekeaebfedafc

Around Wikia's network

Random Wiki